Powered By Blogger

Sunday, December 6, 2009

remehtemeh turn to ramahtamah + ramaitamai

entry pasai pesta penang rosak,nk upload pic dhla betaun baru siap,pastu dok edit tetiba hilang pulak,lntklah..dh pos dh pon.adeh..ni suma sbb line y kurang ramah tamah.xpa2 nnti  ganti y baru. kalu nak line y bebudi bhasa sket ,kt dapoq ja bleh.


so ramaila y dok nyibuk bila sya menulis.penyibuk tegar?kakakku lah..sapa lagi,adik xdak.mklum la adek depa  ni perintis dunia blogger dlm fmly..perak la depa..ngheee.jgn marah ea..
 ni bkn remeh temeh dah,ni ramai tamai jdnya.saya nk wt entry baru depa dh bca sblom sy post,sya tgh upload pic ,depa pi bkak page lain..adui..dhla lmbt nk upload..saya menulis,depa membaca,sya belum publish,depa dh komen...aduyai..
xpa2,entry ni tuk hmpa,stgi siap sya bg hmpa baca noh..


perak/cewi=jakun
how to spell?
mcm nk sebut merak,tp gnti m ngn p 
cewi?
mcm sbut dewi
gnti d ngn c



entry bwh,saya xmau delete,biaq org tngok kesukaran aku survive menagih line..huhuwaaa!!!
tp da org tengok ka blog saya..hak3

weh,ni dipost lps restart blk lappy,mozilla semput..sengsara kn? bnyk kot hlngn nk post satu entry pon..kusut!!

3 comments:

Unknown said...

hehe,.cyan madee,.

Dai said...

jgn risau. saya sentiasa membaca blog anda. weeee!!!

madihah said...

syika~madi xsbaq nk tunggu hbeh cuti,nk bls dendam..huk3

dai~tehawoo...tq