Powered By Blogger

Friday, February 5, 2010

cerita sama,,B.I.G

bina insan guru sgt besh..
wlupon penat..
lg teruk dr plkn kot..
rupanya camping dlh mktb lgi teruk
coz xdak pokok
tambah pulak ngn aktiviti bekayak n panjat bukit
 
wif my teman sehidup semati diatas kayak,pehan

bnyk lah y aku n kengkawan dpt scra tersurat n tersirat
y tersurat 10 mlm on9 pon xhbes cita
y tersurat

n y paling penting kelas aku 
menang kategori persembahan..yippi!!!
agaknya mmg kls aku dh jodoh kot ngn benda2 belakon nih..ngheee


tp y seksanyanya
muka jdk hitam legam
mulut 5x gnda angelina jelik
bengkak tuhan sja y tau sktnya
kulit tangn naik ruam panas
smlm trus pi klinik
doc tekejut gila tngok muka aku
dh pakai sunblock pon still xjd apa coz time xtiviti tuh amek ayaq smayang pakai ayaq laut kot..
sakit n pedih muka xterkira
tp time tu xlah rsa sakit sgt sbb xsempat pon nk rsa  sakit
tp bila dh habis suma!!
ya Allah
 
hari pertama
(ltk bedak sejuk)


 
hari kedua
(hampir rentung)



  
  
  

hari las,
suma rentung
dh mcm ikan pari bakaq
mulut hampir2 meletuz,
n tangan naik ruam
lalu dibawa ke klinik
perghh..sakitnya xterkira..
ada ayaq bisa kt tempat y bengkak tu..huhu


 my sis jd tunang rya cina ni.
coz cuti bulan 3 bf dia xleh cuti
masin mulut aku..hak3..
seb bek dia y tunang,kalau aku..
mesti tunang aku dh lari coz dh hitam legam dah..huwaaa!!



3 comments:

ifahazwani said...

gila dasat hg.
sjak bla alergic ngn mentari neh weh?
huhu.

dalilah said...

awat adek ja yg berubah?? member2 mcm ok ja.. agaknya kulit baby kot sbb baby fat adek xilang2 lg kat peyot tuh.... huhuhu

madihah said...

fah~ntah..cuaca pns over kot..
skt siot..mulut aku dhla over expose,,hahaha

keklah~jahat!!baru nk transfer elaun sket bg keklah,trus cncel~