Powered By Blogger

Thursday, October 22, 2009

100plus conditioner rambut terrrbaek!!!

semalam hari y paling penat..mlm sblomnya aku tdoq lwt,pkul 3 kot.pastu siangnya xtdoq siang..blk kls awai tp dok on9..huhu..sdaq ja dh pkul 2.30.nk kna trun court lak..da game..kls aku orgnizekn.aku pnya tugas sprti besa ,pengutip bola y kluaq..tp xthn kot..dh lama x men..rsa gian lak.aku pon join dak2 laki klsku men..speti lzmnya aku mna pndai digging..servis lps..xda prob..pstu dok gheja serv ja..hak3..syok gk wlupon pnt sket sbb court laki tnggi sket net dia.tp k u xtau la klu org len rsa xda beza sgt..tp aku kna gna 3/4 power nk bg lps..huk3..xpro la katakan..dak2 ni dok ngnjeng aku dh..
am:madi,aku rsa mlm ni tgn hgmesti tecabut..hak3
bodo lah..xpa aku still dok syok serv..pastu ramai lak mai join..men la sesama..

mlmnya pulak practice drama makaih..gila papa penat..balik bilik ingt nk msk megi sbb xmkn apa lg..tp trun bwh dlu msukkn bju dlm mesin.alhamdulillah jmpa ana azman kt bwh.dia offer mkn nasi lauk ayam goreng?gila kot nk tolak..sedap tuh..pas mkn aku trun skali lg pi bli 100 plus kt tong gedegang..lalalalalala~ingt xmau tdoq lg coz bru pas mkn..dok la golek2 men fb ats katil...xramai sgt on9 smlm..so kureng meriahnya..aku gagahkn jgk tngnku tuuk bkak tin 100 plus y sememangnya lzt dn sejukkk tuh..baru minum2-3 tguk aku ltk ats ktl sblh lappy.aku guling2 atas katil.skali telelap!!
dlm pkul 3 cmtu aku rsa kulit kepala aku cm sejukk semacam ja,..uik??
ahhh sudah...100plus tegolek..toing3
bsh katil ngn rambut2 aku suma bsh..
adeh..xpsal2 pakai conditioner isotonik..wakakakakaka
ngntuk pnya psl aku alihkn ltk ats meja aku smbung tdoq blk..gila x?aku xbasuh pon kepala aku..hak3..
kofem2 rmbut aku jd rmbut plg kuat abad ini..
hak3..pdn muka akuu..

pg td aku dok test kot2 rmbut aku kebal.. tkot aku klu tetiba jdk cm rmbut amy winehouse ka..mampuih..xpon bob marley ka..mengong kn?fffuuuuhhh,sep bek xdak perubahan apa2..

cubalah kalu brani..hahaha

2 comments:

M Syakirah said...

hahahahahahahahahhahahaaha!!!~~~~giila arrr...

x keraih ka rambut..???

yg penting..semut x mai hurung ka..??

madihah said...

haha..mken lmbut ja ku rsa..hak3 n seb bek xdak semut..tp y pasti "dia sehat n kuat..hik3"