Powered By Blogger

Saturday, October 31, 2009

awat cmni?

td time msk kt pantry ain mai nk mntk muvi so ku suh dia on laptop aku..pdhl aku baru ja off,dr smlm xoff..huhu rsu gk..tp smpai saat ni xoff lg..aku tetiba nmpk link blog rauhan..bkak sat,bca n bca cita y sama aneh link smlm..
pasai baby ada tulisan ayat al quran kat kulit dia
hurm..then nk cr link ke blog ayap tetiba terserempak ngn blog ustaz zul jbtn sns..sbnaqnya dh salu dngaq psai ustaz ni.tringn nk knai.tp pnah la skali dua terserempak..rsa kerdil diri ni bila dibndingkn ngn beliau.taun lps ika sns da bg da link blog dia tp bkak sat ja..td bila bkak then melekat plak aku kt situ.bhsanya mudah difahami..n membuatkn aku rsa mudah n senang tuk fhm mksud y cuba ustaz smpaikn..makin lama aku bca,makin aku malu.malu dgn Allah malu dgn semua..setiap bingkisan ayat ustaz buat aku tersedar.siapa aku di bumi Allah ni.terasa cintaku pdNya kian menipis..takut..sgt takut..tkut ia xkan menebal semula.tp aku dpt rsakn cintaNya pdku..kalu x msakan aku akan rsa begini.Alhamdulillah..Dia tidak pernah lupakan aku,tp aku selalu leka dan alpa..bila bca ttg kisah ustz teringt pd ummi maudah n ustaz sham..rindukan zaman sekolah..betol kata ustaz ya dlu2.lps skolah nnti baru kamu akn cri apa y akn hilang.dulu suma aktiviti wajib ikut..skarang suma sukarela.iman y memandu arah hati..Ya Allah..ampunkan daku..sesungguhnya..dlm mencari kesempurnaan dunia,,mmg bnyk halangn.aku mohon agar aku tabah n tidak lari jauh dr Mu..aku msih mencari diri sendiri n bekalan untuk alam y hakiki..bantulah aku ..jgn kau biar aku tesasar jauh...

2,3 hr lps abg naza kol.bgtau 28/11 ni dia n k. nurul akan wt knuri lps dh setahun lbeh nikah..tahniah..muga kalin bahagia n cpt2 bg ank sdra kt diha..hehehe

No comments: