Powered By Blogger

Wednesday, October 21, 2009

keypad kamu rosak huruf S.O.R. ngn Y kah?cuba check..

baru kenai aku ,hurmm,- cuti sakit ,- raya cina, -raya depavli,-cuti mcm2 lah..tinggal 3,4 bulan ..
dh bajet mcm tau suma psai aku..

masuk ni dh 3 post utk dia.
tp xsedaq2 jgk..
adeh...xkan nk kna jerit bgtau y aku tgh mrh kot..
nnti org kata aku lak kuang hajaq wlupon sbnaqnya dia y wt aku marah...
so cne?
nk tnggu smpai raya haji?
xpalah..
dia xperasan kot y tindakan aku(hint)menunjukkan aku mrh..
neway
kepad aku x rosak
so aku nk taip..
S.O.R.Y
MEMAAFKN dia SESUATU Y MEMBAHAGIAKAN HiDUP AKU..

BEBASSS!!!!!!!!!!!!

1 comment:

.::annemishi::. said...

forgiveness never changed the past but it does enlarge the future.

quote dri mana bnda hala ntah..

cesss... senang ja aku ckap kan? hurrmmm....