Powered By Blogger

Sunday, November 22, 2009

dia sakit,saya y buat...sowee sayang

sepanjang kami bersama,ni la fes time aku aku sakitkn dia.fes time ea?mcm dh bnyk kali ja..hak3..yek3..gedik lak .hak3..sbnaqnya smalam aku dh tjatuhkan lappy aku dr katil akibat dr tabiat tidoq y kurang besopan..slalu xpnah jatuh pon.rsanya dh dkt 2 taun aku tdoq ngn lappy disebelah.bpa kali aku golek2 pon dia msih dlm keadaan y utuh+teguh..coz aku golek kat tmpt y xdak gangguan.gangguan?halangan la..tp smlm,aku ltk dia atas bntai..slalunya ltk trus atas katil.
golek2 skali exsiden!! 

waaaaaaaa..
bngun subuh td baru sedaq..wuwuwu..nseb bek ada menara bantai time kazen2 aku blk rya blom masuk stor.so jtuh sipi2 atas bantal..ffuuuh......

tp...........berokben sya y comel lagi bejasa itu telah senget,n bila sya cuba nk baiki,kreok krek,sket lg nk pth..wuwuwu..seb bek leh gna gk wlupon dlm keadaan nyawa2 berok gitew..

so hjung minggu ni sya mau pi celcom centre mau tuntut warranty..

*bantai=pukul/bantal tidoq

*menara bantai=bantal y disusun membentuk menara?atau lbeh tpt lagi longgokan bantal secara tesusun?longgokkan?tesusun?ahh phm2 la...

huk3..wlupon sya slalu mrh dia,tp sbnaqnya..sya syg dia..wuwuwuwu..syangilah lappy n berok anda..lebiu..

3 comments:

paley ri0ck said...

weh, suka3...
baca bl0g ang neh...
ak p0m meleleh ayaq liuq bca p0st
pasai besday bpk ang...
heeee =))

c0ngrets...
u can d0 it!!!

madihah said...

hehe..tenkiu2..
wat la satu..besh woo
=P

paley ri0ck said...

ak x suka sgt mnulis...
lau ada p0m mesti terbiaq ja...
hahaha
x rajin cam ang n mira, memerah
idea merepek2 kt blog...
hehehe, xpa2, ak still
memfoll0w, slal0 la mengupdate...