Powered By Blogger

Sunday, November 8, 2009

GREAT LIAR

aku bkn bodoh.bkn smpah.ingat! ,n aku xkn lupa.aku ni cma rnting kecil tmpt dia,mereka berpaut ketika jtuh.bila dh bngun,huh suma lupa!!xpa..satu hari nnti dia,mereka akn sedar sumanya..wktu tu aku nk tngok ja..dia,mereka,mulut manis,tp hati ? aku?aku xpercya kata org..mcm2..tp aku lepak ja..aku nk tunggu n lihat..sbb kalu betol..dia,mereka akn terima balasannya..org y hatinya kotor xkan pergi jauh..kalu jauh pon xdiberkati..hahaha..jgn ingt aku xberguna..cma msanya belom tiba...yang penting bkn nama..tp kepuasan n keikhlasan hati..tp aku xmnyimpan dendam,

kalu dia,mereka berubah aku terima.,tp pecaya sepenuhnya?tidak!!!xmungkin!!dia,mereka semua sama!!

aku doakan dia,mereka sejahtera..aku hrp suma ni sementara..aku bkn kebal pon..tkut putus asa bila2 xdiduga..tidak..aku akn usaha..setabah y mmpu..aku gds kecil tp berbisa ya~aku jga pnya kuasa?yaka?haha~hehe..emo seketika..mau larikk suda..exam perkara utama..daaa

No comments: