Powered By Blogger

Friday, May 28, 2010

hati ke langit....

kaki ke pasar  kuala besut....
perut KE??????....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*_________>>>>>>>>>

KELAPARAN!!!

HUHUWAAA!!!
SOB SOB SOB~~
 pagi td aku pi pasar kuala besut ..
mcm besa..bli makanan..coz hrni cafe tutup..
mcm slalu aku akan bwk goody bag tuk aku ltk barang2 y aku bli..
n pagi td aku amek order ngn kwn2 y xpi pasar..
4-5 org pesan nasi..
tp!!! nasi y depa pesan suma aku ltk dlm bag.nasi aku??
aku tertinggal kat kedai tuh..dah siap bayaq duit dah..huhu..
huwaaa...
dhla aku bli nasi dagang..ngidamnya..2 mnggu dh xmkn..huhu..
sedih bkn sbb lama xmakan..tp sedih sebab lapaq!!!!
dahla cfe tutup..
huhu..nsb baik aku ada bli ayam goreng seketul..leh buat lapik perut..huhu..
sian aku..


*ekceli tjuk entry amek dr lirik lagu si hafiz af tuh..td dengaq dlm keta..mcm comel lirik lagu :watak..lagu xbes pon..tp lirik okla..
aku suka part hati ke langit..hurm..bnyk maksud..

3 comments:

pInKy LoVeR said...

ala..ciannya....sbr erk..munie x g pon k.besut...huhu..lapaq jgkkkkkkkkkk

madihah said...

haha..senasib..
tp k.madi malang lbeh ckit..hik3..
xpa2 diet2..hahaha

.::annemishi::. said...

hati ke langit lagu sapa?


oh. aku suka ayat tuh.

kaki ke pasar, perut ke? kelaparan. :))