Powered By Blogger

Wednesday, May 5, 2010

penipu dan perahsia xsama tau..

sila cuba pikiaq= cuba fikir

~heh..betapa mls aku nk meluahkn idea kt sni..
huhu..sori..
tp benda ni akn wt kita lebih bijak dlm mengharungi hidup 
n mengenali org disekeliling..
klu xcaya cuba pikiaq sniri beza antara penipu n perahsia..
okla aku cita sket..
aku mmg benci penipu,tp cmna kalu aku y perlu jadi penipu?
huhu..aku tau something,tp aku xmau sorang ni tau..
adakah ini bererti aku sorang penipu?
tp aku hnya akn dikira penipu
kalu aku dh berjanji utk bgtau dia perkara tersebut.
barulah dikira menipu
kalau aku xberjanji utk cerita apa yaku baru tau tu..
mknanya aku bukan penipu kan?
kiranya aku perahsia,sbb aku xmau org tu tau benda tu..
huhu..siyes aku pening..huwargghh!!!!!!
tidak2..aku xtipu..
aku cuma xmau bgtau..
aku benci pnipu n xmau jdk penipu...


hehe..apapon..
pilih yang baik jauhi y x..

No comments: