Powered By Blogger

Thursday, July 22, 2010

bukan jodoh kita =(


akhir2 ni mmg bnyak mslh antara kita,,tp masing2 cuba bertahan.hoh..nmapaknya berpisah adalah jln terbaik untuk kita..huhu..huhu..bkn saya xmenghargai awak,tp saat2 mcm ni saya mmg perlukan y baru sbg pengganti.sya hrp awk pon ok.klu awak terbaca blog sya ..lehla awak kenal ngn dia yang baru ni..doakan y terbaik buat kami berdua..ameen..





♥                                            







mungkin bener lagu si shahir af8 tuh..

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang


Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti


Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur


Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti




dia y pertama,bwa bnyak ceria dlm hidup sya..wlupon skrinnya gelap gelita,dek kerana jtuh dlm telaga waktu tahun kedua beersama(tipu,dlm ayaq sbnaqnya,sja nk bg sedap ayat..haha).hubungn kami kekal dr fom 3 kt smkab,4,5 kt sbpikp,kem syruz plkn,matrik perlis,smpaila msuk mktb.2005-2009.4 taun..lama woo..pastu rsa mcm bosan ngn dia..sbg sorang y xbrapa nk setia mcm sya ni, sya crk pengganti..


hah..ni yang no 2..baru nak kenal hati budi,sebulan baru kenai..skali time pi piknik ngn budak kelas.aku mndikan dia ngn ayaq panas kat La hot spring..haha..dlm masa y sama dia yang pertamalah y jd pengubat lara..hhaha



blk umah,ayah kesian ngn anak dara dia yang semacam xkeruan,ayah kenalkan saya dgn dia,nmun,jodoh kami xpnjang..huhu..hr isnin lepas kami putuskan tuk xbersama lg..

(henfon ni ayah beli sama ngn henfon fes aku.time aku fon 3,ayah bg sbb ayah ada fon baru,hadiah dr keklah n k.yong)

huhu..n sekarang..dialah y bertakhta di hati sya..hahaha 


rosak y ni pulaklah..baru aku beli y baru..kah3...

*henfon adalah antara benda2 las y aku akan beli..hoho..baju,beg kasut beli bnyak2,ada y baru pakai sekali dua,ada y xpakai lnsung..huhu..tp tuk tukaq henfon..adeh..ssh sket..aku xgila sgt ngn gadget.aku sshla nk tukaq ke benda baru kalau benda tu xckup gempak..tp nk wat cmna..uwang ngak ckup..keh3..tp dlm angan2 aku,klu nak beli,nak beli yang gempak terus.:blackberry :.ka...haaa..melampau kan??..haha..sem ni beli suma brg2 penting,external hard disc bagai,n bnyak lg aset,so taun depan leh la beli menda2 ngarut sket..hehe..n nak smpan bnyak sket sem depan..huhu..sem ni xckupla la smpan..bnyk pakai duit..huhu..mmg digunakan kejalan y lurus dgn sebaik mungkin,sprti membeli bahan bntu mengajar,file ,hard disc dan sbgainya..eceh.. raya ni nak kna kumpul duit bnyak2 ni..haha..>____<

*hoho nak siap2..mlm ni blk umah..hehe..blk mkn buah durian..ngheh3


No comments: