Powered By Blogger

Thursday, July 1, 2010

orang tamak selalu rugi


sapa tamak?sapa tamak?ha?
ya saya mengaku saya tamak.
saya tamak bila nak buat entry baru n excited melampau,
sya akan bukak smpai 2,3 tab new post dalam satu masa yang sama,
bila tulis yang kiri rsa nak tambah cita y tengah,tulis yang tengah rsa ada idea tuk yang kanan.las2..satu pon xsiap.hahaha..ni lah akibatnya bila tamak.tu yang dah 2 hari xdak entry fresh tuh. gedik nak tulis banyak2.hahaha..ada x org y mcm aku eh?macam anjing dengan bayang2.tengok tulang dalam air dia pi lepas tulang dekat mulut.woho..las2 yang dikendong berciciran.yang dikejar lansung xdapat.sekarang aku tgh murung sbb satu entry pon xsiap.pastu dah hilang idea tuk draft tu smua..huwaaa..tu lah..cita zaman kanak2 rupanya memang berguna..jgn tiru mcm anjing tamak itu.not good..

*dalam suma benda pon jgn tamak okeh...coz bila nasi dah jadi bubur xleh buat apa lgi.jdlah mcm pungguk rindukan bulan.
eceh..bnyak pulak peribahasa dlm post ni..ngheh3..suka3.
*hurm..mlm ni dah start latihan pengkisahan.fuuhhh..bermulalah musim sibok.hurm..muga sumanya molek2 saja..kna practice sungguh2 sbb dah xlama dah nak bertanding =)

4 comments:

.::annemishi::. said...

aku pun banyak draft..
aku nak tulis ngn membebel banyak benda... idea tuh ada..tapi ilang mood nak tulis.. idea nk tulis takda..

oh, peribahasa.. aku pun dah lupa peribahasa.. huuu..
cikgu bm!!

fatin nashwah said...

gewd lux weh..
menang bLanja!!
itu penting,fullstOp. =p

madihah said...

anneh:ngheh3..draft itu mcm entry sejuk beku.nak publish nnti goreng2 sket pastu publish.baru meletop..kan?kan?

ten:hahaha..lps fullstop aku bukak perenggan baru.haha..insyaallah..mintak2 menang.leh masuk final.tu y penting..huhu..doa2 ya!

madihah said...

anneh:ngheh3..draft itu mcm entry sejuk beku.nak publish nnti goreng2 sket pastu publish.baru meletop..kan?kan?

ten:hahaha..lps fullstop aku bukak perenggan baru.haha..insyaallah..mintak2 menang.leh masuk final.tu y penting..huhu..doa2 ya!