Powered By Blogger

Sunday, July 4, 2010

satu jiwa bahagi dua

minggu2 permulaaan sem yang mendebarkan aku samada  dlm kelas or preparation tuk bertanding.dua2 kena ada komitmen y tinggi.sbb kalau tertinggal apa2 time awal sem ni ,nnti akan jd mls nak cover blk y dah tertinggal.so kna fokes lbeh.n teks tuk pngkisahan pulak ada perubahan.so kna hafal n carik mood y sesuai untuk teks baru tu.huhu 11 hari lagi sblom bertanding.dah terasa debaran..

saya bergerak dr bilik ke bilik menghafal teks.naseb baik ramai kawan2 yang sgt prihatin tolong saya.layan ja saya menghafal teks bepuluh2 kali ulang ayat yang sama.kadang2 depa dah hafal tp saya belom dpt hafal pon..hahaha..tp.bersyukur punya mereka disisi,wlupon,dah terlebih limit masa mghafal.sebab kelmarin spatutnya menghafal tp saya bersembang2 dgn mereka y mula2nya dengaq saya menghafal tp bila bosan bukak cita baru,.haha....aku pon join sembang.las2 xhafal teks lg..adeh..jgn men2 madihah..sila jgn maen2.susah2 dahulu..okeh..sila jgn tertekan.penat itu benda biasa.senyum okeh =).

1 comment:

.::annemishi::. said...

berusaha! dihah ku syang!
gud luck..
aku nk pergi bercuti dulu..
bubai..
after 11 ari blan bru ku boleh komen balik blog ang. haha.