Powered By Blogger

Sunday, August 1, 2010

sakit mata pulok. @__@"


haha..laptop sehat,tuan pulak sakit..hehe..2,3 hari ni ayaq mata sebelah kiri asyik kluaq..aku dok risau ingat perigi ayaq mata aku terbuka n xleh tutup.aku risau tkut nnti ayaq dlm bdn aku habeh..hahaha..tkut nnti aku menagis ayaq mata darah..hahahaha..sekali td petang rsa pelik..owh..dapat feeling2 mcm nk skt mata ja..

dah lama betol rsanya xkena sakit mta.las kena meybey darjah 2 cmtun kot.n waktu 200 org kna skt mata kt skolah dlu poon aku terselamat.huhuhu..dhla lan i musim hujan..cuaca lembap..mmg bnyakla bcteria,virus2 n kuman2 dok gumbira jimba2..adeh..

huhu..selalunya kalau ada kes skt mata,org mesti akan ingt sapa org y fes sekali sakit.contohnya time kat skolah dlu aku ingt lg antara org2 y fes kna skt mata is ali.dia sakit dr rumah,then trus jgkit satu skolah.smpai kna tutup skolah.kna kuarantin,heh..n aku still ingat nma budak batch aku y kna skt mata taun lepas,abu n atan.haa..nmpaknya nnti nama aku la plak y disebut2..huwaaa..owh,,xpa2..hop sok piklinik dpt mc bnyak2..huhu..hop xdemam,n sehat cpt..dhla esemen musim esemen dah mula ni..huhuhu..
suma org xmau dekat ngn aku.suma xmau tengok mata aku.dhla mata aku besaq..nak sorok mana..ceh..xpa2..mata tau pas baik sakit mata ni mataku jd chantek mcm mata aishwarya rai..haaa..amek hmpa..hahaha..n aku kna basuh tgn pakai sbun lifeboy(mcm slh eja ja..haha),n guna hand sanitizer tuk lap tombol pintu.takut jngkit kt rumate lak nntiu..huhu..muga sya cpt sembuh..ameen

*nma adalah rekaan semata2..mula2 ingt2 lupa,pastu lupa..hehe

1 comment:

.::annemishi::. said...

gagah nak amek gamaq mata gak tuh.. hahahahaah