Powered By Blogger

Monday, August 23, 2010

TUDUNG RAYA!!hehe


oh kesian k.yong sampai tetidoq tunggu aku aplod gambaq tudung raya dia.oh sory..adikmu berjuang di medan seni..seni??haha..tak3..bisnes kita maju!!alhamdulillah suma popia dah terjual!!hebat x?heheehe..dlm badan  ni memang dah mengalir darah peniaga y xboleh disangkal lagi..heh..dr tokwan,tok ,mak ayah,kakak,makcik maksu,,suma meniaga..haha..meniaga ibarat terapi..xda duit time keluaqkan modal..then bila dah hbes meniaga,kaya balik..haha..poyo..

okeh sblom tuh ada announcement!!memey dah selamat bersalin buat kali ketiga..yea!!tahniah memey!!xsabaq nak tngok anak baru dia..mulanya hritu col ayah

ayah:ish td ayah nampak memey berdarah punggung dia
me:haaa??hritu time adik balik rsanya dia mengandung dah sarat..
ayah:tp xdak anak pon,,anak dia mati kot,,
me:ntah2 dia keguguran???
ayah:hahahahahaha(xberhenti?)
me:(konfius..kucing xdak y keguguran ka??hurm..dgn konfius tnya mak..hahaha..mak cakap ada ja..ffuhh)

then petang tu mak tepon habaq anak dia ada dlm stor,,sekoq saja..hitam macam jimmy..
esoknya jjumpa lg sekoq,macam choo pulak..hehe
then k.yong balik hujung minggu jumpa lg sekoq kat celah2 tikaq dekat dalam stor ada lagi sekoq kaler kelabuu..oyeh..bertambahla ahli keluarga kami..hehe.syok3..


n xsabaq jugak mau ketemu MU CHENG,kucing y k.yong jumpa kat apartment beliau..heh..n to k.yong,,saya pon ada kawan baru..PRADA nama dia..hehecomel x?ni genius punya kucing,leh tolong wat esemen n lipat baju..haha
saya nak lipat baju dia pon sebok ja..haha..dahla muncit...ish..rsa nak picit ja hidung dia..comel!!

n diz is MU CHENG!!!


HOHO..YANG DINANTI SUDAH TIBA!!




TUDUNG RAYA KITA TAUN NI..

1.mine:tudung syria,RM 25 jah


2.tudung keklah:ala2 ariani,,tp nama dia nur kasih,RM 28 okeh..salah habaq 20 td..sila tambah duit okeh..haha

tudung keklah ni ekceli ada kaler pink sket,mcm tudung adik,tp xbrapa nampak clear sgt..tp fabrik adalah superb~

sila abaikan model tudung kanak2 kat sebelah kiri tuh..haha..nyebok nak bergambaq jugak..haha


3.ni tudung k.yong:tudung bawal new arrival,sulam tangan plus ada diamond kat tepi..latest desingn !!..RM50

sorilah,kualiti gambaq adalah murah..tp real memang cun..cumanya rasa mcm larik sket theme ngn kaler baju raya kita..huk3..tapa2..nanti kita carik yang lain kalau xleh masuk ngn kal;er baju ea..hee..sowi..tapi mmg cun habes ah..siyes..





4.n yang las shawl,RM 10 sehelai.mulanya nak cari shawl utk k.yong..tp macam xjadi bg..hehe..nanti adik carik y lain y lagi cun ea..tp kalau setakat nak pinjam pakai jalan2 raya ni boleh jah..hehe..pinjam hocaay..haha..yang kaler purple tu cotton,y coklet tuh mcm biasa,bukan jojet.


5.oh terlupa,saya pon ada beli satu wedges y sgt cute n murah  jah.tp sgt chantek~


*mcm model tudung da aku..ngheh3..to k.yong n keklah,ready stock ni boleh dibuat payment dalam sampai hujung minggu ni..ngheh3..walaupon sekarang adik adalah jutawan popia,duit tudung tetap kena bayaq,kalau dak duit vraya triple..nghee3..MAK,SAYA XHABESKAN DUIT OKEH,,SAYA CUMA TOLONG KAKAK2 SAYA BELI TUDUNG RAYA,,JGN MARAH SAYA KALU DUIT SAYA HABEH..NGHEH3

3 comments:

Sakinah Ismail said...

haha. dah shopping. memang dari dulu ang antu shopping. kih3~ aku tak beli lagi nih.

madihah said...

haha..harus shoipping ketika duit ada..kalau lambat2 duit nanti habeh xtau pi mna..hehecampoq semangat nak raya sama..haha

mawaddah~ said...

wei.wedges anda cantek lorh! nak 1..!series ney.haha