Powered By Blogger

Tuesday, August 31, 2010

madihah @ bazar ramadhan





hahaha..memperkenalkan hos baru untuk ramadhan akan datang..hehe..naseb baik aku xpandai adobe photoshop ..kalau x..konfem sebijik..haha..saya adalah malu tahu untuk snap gambaq dekat kedai..tp saya feeling2 hos rancangan makan2..so saya tebalkan muka..wakakakaka,,nah layan makanan2 sedap untuk ramadhan 2010 di johor..kalau ada penambahan nnti saya wujudkan episod kedua..haha ..kebanyakan makanan adalah hanya boelh dapat kat johor saja..

MARI DEKHATTTT~~


1. air kathira..rasanya kat johor ja yang ada

ini resepinya



2.murtabak kg melayu..adalah besaq dan banyak daging..ouh..sangat sedap..








3.kole kacang dgn kuih apa ntah nma dia yang kaler pink tuh..tp sumpah sedap..made from pisang

4.nasi jordan bazar ramadhan kg melayu..nasi beryani gam pon ada,beli dkt bzr plaza angsana.rasa adalah superb!tp xsempat snap dah masuk perut..pergh  sedap..

5.popia basah


6.abc n air bandung special medan selera bomba larkin



7.kacang pol haji..roti cicah dgn kuah kari or tomato or apa ntah..tp sgt sedap..ala2 humuzz yang dlu saya penah makan dkt restoran arab al rawsha.kuah dia berasaskan kacang,daging n ada telur mata.




8.mee rebus tulang...ouh ini meletop rasanya..NO 1  saya bg!!.terbaikk rasa dia...jumpa dgn aznil kat sni..ada mamat hensem dgn dia..rsanya nak dia kot..oh aznil tersangat putih..tp dia mcm excited makan,so xmau kacau


kuah dia tersangat sedap..rasa daging dia sgt bes..ouh..




ini mee rebus biasa


8.rojak asma..macam rojak penang jugak lbeh kurang rasa dia..cuma kuah dia lain sikit..
sedap jgk..hehe
10.cream puff..my feveret..hehe


11.otak-otak..oh harus makan kalau mai johor..


*nasi ambang dah beli..tp rsa sikit ja..belum jumpa kekuatan nk makan nasi berlaukan mee goreng..nghee..apapon saya harus cuba sbelom balik..hehe

3 comments:

mawaddah~ said...

seyes meleley!
tringin gla nak makan mee rebuih.mutabak tomok tuh.besaq gedabak.

.::annemishi::. said...

siot gila ang.. nih betul2
terjah bazar nih.

haa.. air kathira tuh, dekat selangoq pon ada aar..

madihah said...

modah:murtabak dia terbaikk..mee rebus mg speechless..sedap xterhingga..

anneh:hehe..not ekcely bazar ja..ni dah ala2 jalan2 cari makan ni..hahaa.. oh kt tempat len pon ada ea ayaq tuh..hehe..aku mna tau..kat besut xdak..haha