Powered By Blogger

Wednesday, December 1, 2010

15/16 dan tips membakar kalori indoor,versi MadiHot~

 ni coklat lebihan hantaran kawen keklah aku ..hoho..
15 bijik daripada 16 bijik coklat yang ada dalam kotak ni..
semua aku baham!!huahuahua!!ngeri hoccay!!


sebab takut gemok,aku pon mencari inisiatif bersukan.nak membakar kalori yang berlori-lori ni..gegegege..memandangkan aku tak bawak balik kasut sukan..ha!!!ni ja kasut yang ada dalam rumah ni..ada la jugak sneakers lama,tapi malas pulak nak basuh..ngheee.
 

.lagipon bukan aku nak berjogging kat luaq ghumah.tak ka buang tebiat namanya berjogging dalam kampong.xpenah dibuat orang..haha..kalau kat taman adala jugak orang bersukan pagi-pagi or petang-petang..hehe..ini kampong yu olls..

haha..bila dah ada kasut..
maka,diri ini telahpon bersiap siaga!!
yihaaa!!!
aku pasang hitz.tv kuat-kuat..
seluruh rumah aku jelajah.
berlari-lari ibarat gajah~hahaha..
nasib baik rumah aku jauh dari rumah orang lain..hehe
dengan meriahnya aku feling-feling joget wondergel..
i wan nobadi nobadi bat yu!!
i wan nobadi nobadi bat yu!!
bila dah pakai kasut seterauberi cmtu takanlah pulak aku lari kat bahagian luaq rumah kan??haruslah dalam u olls..dari dapur ke ruang tamu ulang alik..hehe..dekat 40 raound jugakla..esok cuba lagi..hehe..

bukan apa tamau jogging kat luaq rumah..aku sapu sampah n siram pokok kat depan rumah pon dah kena mengorat.apatah lagi kalau aku berjogging.ibarat maria sharapova berjogging lah jawabnya.walaupon aku pendek sikit,,tapi adalah jugak iras-iras..nghee.konfem semua macik pacik nak buat menantu.anak dara pertama berjogging dalam kampong..hahaha..

*yang aku geram tu..yang mengorat aku semua budak sekolah.
mentang-mentang aku tak cukup tinggi..
chet..kuang asem betoi.kalau sekolah menengah oklah jugak.
yang aku marah  tu,budak sekolah rendah pon ada hati nak pewit2 kat aku.
memang nak kena piat telinga budak-budak ni!!
depa tak tau ka aku ni nanti nak pi jadi cikgu kat sekolah depa!!
haih..sabaq ja la..hehe..

5 comments:

mar said...

always yg terbaik dari madi..haha..
aku pn sma ngn hg..kt umah ari tu jogging dlm umah 15 mins..haha..

mE iS aS said...

kelakaq la kak madi ni..hahaha

.::annemishi::. said...

hahahahahaah.


baguih. makan lagi banyak2 pastuh lari lagi banyak2.


err.. adik nih form berapa dik?

madihah said...

maryani:haha..bab senget menget ni serah ja kat aku..haha

as:ini bukan buat lawak.tips ni mmg buleh guna untuk anak2 dara pemalu mcm kita2 ni..hahaha

anneh:soklan adik ni fom brapa?mengaji sekolah mna?haha..memang xleh lari..haha..forever young!!!

cik pooyuh said...

x licin ka pakai kasut stroberi lari lam umah???hahahaha...lawok2....