Powered By Blogger

Tuesday, November 30, 2010

harimau mati meninggalkan belang,jerawat pergi meninggalkan Parut~

aku memang sakit hati sungguhlah..jerawat kat muka aku ni  datang tanpa diundang..haih..kalau setakat mai melawat okla..ni dah melawat tinggal kesan pulak..adoi..parut bergudang bnyaknya..aku ni bukan jenis penyabaq nak tunggu dia masak.dia belom masak tangan aku mulalah nak buat operasi membanteras..manalah tak jadi parut..ngheh3.saat ni..ada 6 ketol jerawat segar bugar dari ladang yang senang lenang mempel kat muka aku..haish



kenapalah..jadi parut..cuba kalau jadi yang lebih berharga sikit..emas ka,duit ka..kan.
kalau lah parut ni ibarat emas.hoh.kaya dah aku,,dah buleh beli tshirt dkny sepoloh..kann....

huk3..dahla kakak aku nak kawen 2minggu lagi..time2 ni lah bnyak pulak  jerawat nak naik.badan dah maken tembam.jerawat pulak bnyak.adeh..baru berangan nak mengorat anak-anak kawan bapak aku yang kaya-kaya+hensem-hensem..gagagagaga..

*harap-haraplah ni semua mimpi ja..esok pagi bila aku bangun..entry  ni tak wujud..
dan aku still kurus comel,,putih suci muci tulus dan mulus seperti dulu kala time baby-baby..=P

3 comments:

::CIK LYNN:: said...

brangan toi la m.cik ni...hahahaha

syazwan safwan said...

caution..!!
jerawat x elok dipicit..
hehe..

madihah said...

lynn:aku memang part time berangan ar..hehe

syazwan:bangga sekejap blogger terbaik terengganu meh komen sini,terus hilang jerawat..haha