Powered By Blogger

Thursday, December 2, 2010

tips taboleh pakai!!

weh..tips membakar kalori versi madihot tuh memang xboleh pakai..haha..
sumpah aku lupa nak warm up ngn cool down..hahaha..
hasilnya harini,aku sakit-sakit badan.especially kaki..
huahuahua..
harini ramai orang kampung mai rumah.
tolong masak rendang dengan ketupat.
esok buat kenduri sikit.
esok pak aji,mak hajah ngn macik hajah sampai.
semua orang tua-tua yang mai tolong masak tadi jalan siap buleh catwalk lagi.
sedangkan aku yang muda lagi cun ni jalan senget-senget..
sakit urat betis..wawawa..malu seyh...
tok2 tu semua dok tanya.
pasai apa dengan kaki hang???awat jalan herot-herot??
nak habaq senamrobik dalam rumah segan pulak...
orang kampung ni tengok aku makan roti cicah sardin pon kata macam omputih dah.
sebabnya; roti.adoila..
belom tengok aku makan  spaghetti kan?
so aku senyum jah..nghee..

padan muka aku,badan dah kurus jalan senget pulak....haha..

*dah2..nak tidoq.esok pukul 3 pagi dah kena bangun.pukul 4 nak siap.insyaAllah mak ayah aku sampai pukul 5.30.rasanya dalam pukul 7 kot baru buleh jumpak..mintak semua smooth ja esok.amin.

2 comments:

mar said...

aku cri kotak kuneng xjmpak..huuhu
hg di tag..
http://marspideryan.blogspot.com/2010/12/contest-gambar-paling-chill_03.html
jgn lpa buat..contest..wish u luck:)

madihah said...

weh..aku segan la contest2 ni..tacukup yakin..nghee