Powered By Blogger

Saturday, February 19, 2011

Barang Baik!!! a.k.a Hotstuff!!

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
salam semua~
tetiba rasa nak bagi ceramah..eceh..tak2..nak bagi nasihat sikit..
untuk kawan perempuan yang bakal dipilih,,
and untuk kawan lelaki yang bakal memilih..

ayat2 mudah,analogi sikit ja..

pompuan yang senang nak dapat,,senang ja orang nak lupa..macam beg plastik..murah..dapat free..memang bnyak kegunaan..buleh guna time diperlukan,tapi lepas tu..habis guna orang buang jadi sampah..

pompuan yang susah nak dekat,susah jugak nak dapat..bila dah dapat..betol-betol dihargai..kalau murah tadi mcam beg plastik.,tapi kalau mahal macam beg Prada..dah bnyak keluaq duit untuk dapat,bnyak usaha kena buat..mestila orang sayang..barang baik..hotstuff..bukan senang nak dapat..pastu,,bila orang sayang,orang xbuang merata..barang berharga mana leh campak suka-suka..kan?..kan?

kawan lelaki sekalian,xyahlah rasa gembira semacam kalau dapat awek instant..
biaq pi xdak awek pon daripada dok ada pon tapi hat gedik2 melayan semua laki..kan..hampa mesti xsuka kan?kan?

biaqla awek hat hampa nak ngorat tuh liat sikit..bukan awek bergetah tuh..tapi maksudnya xmudah cayaq a.k.a cair ngn ayat2 hampa..elakkan buat awek apatah bini kalau pompuan yang hampa buat bunyi pewit tepi jalan tuh,,pastu depa pusing,,then jeling2 manja..perghhh..memang out teros..kalau buat depan mata aku memang nak kena jeling harimau dengan aku ah tuh..adoi..elakkan ok??

lagi satu aku cukop pantang kwan laki or kawan pompuan yang senang lenang dok approve org hat tak kenai kat fb..adeh..memangla nak tambah kawan..tapi xyah la mcam desperate sangat..nampak awek cun trus add,,nampak abang hat badan katang sket approve..adoyai..grrr..tapaham macik tahu !!

biaq pi la orang nak kata kat hampa ni terlalu memilih ka apa benda ka..xyah dok heran..bukan depa bagi hampa makan pon..hehe..kasaq la pulak..dak aih,,,men-men ja..hehe

yang kawan pompuan pulak,xyahla senang-senang layan laki hat tak kenai noh..depa memang suka ja puji depan-depan..tapi belakang,,kutok xmau-mau..hoh..pasaipa tatau nnoh??biaq pi la kat depa..kawan pompuan jaga diri molek ok?aku pompuan..mestila aku sayang pompuan..hehe

panjang pulak ceramah aku..hehe..okess..jumpa lagi..ahaks

*esok pemilihan pidato.awai bulan 4 lawan.teks belom siap..huhu..wish me luck=)


3 comments:

flycamar said...

uiyooooooooo...he3x...betui2x...sgt setuju....

watever said...

hahah..
nak LIKE!

dihah, ada orang sent aku nih,

"We're all weird. People don't fall in love whats in front of them. They want what they cant have. The more unattainable, the more attractive."

tapi aku pikir bukan ke manusia, lepas dia dapat. habis cam tuh ja... lepas tuh dia akan cari yg lain...

hurm..

.::annemishi::. said...

hahah.. sorry.. aku terguna account senior aku. atas nih comment aku.. hihi..