Powered By Blogger

Friday, February 11, 2011

Bersiap Siaga!!

bismillah..

hola!!!
owh..pagi yang cukup indah~tsk tsk..aku jarang tidoq pas subuh kat mktb ni..syiok woh..angin sejuk ja..

okess..entry lansung tidak bercirikan ilmiah  dan xmungkin panjang..
bcoz..harini..
lasykar anggun bersiap siaga nak bergerak pi kota bharu ,,berbekalkan jentera perisai  berupa troli shopping mall,kami bertempur chasier dengan cikgu cekgi yang lain yang baru dpt elaun untuk berjuang di medan membeli belah..mohahaha...konfem penuh bdak maktab aku ja kat KB harini..ahaa


jom nyanyi ramai2:inilah barisan kita~yang ikhlas..bershopping!!!


patutnya setiap sem dapat elaun buku seribu..tapi sebab sem ni tak dapat elaun buku lagi,juz dapt elaun basic untuk makan ja..,so,xyahla beli buku..ahahaha..elaun buku dpt hujung sem..T___T..bab makan buleh kurangkan..bab shopping..errr...hehe
tapi sedih...(berlakon)terpaksalah beli buku hujung sem...walaupon waktu tuh dah habeh silibes!!haish..hangen tetiba..haha..

tak..tak..satgi mak ngn kakak2 aku baca mampoih!!!
xdak elaun buat muka 2 kupang mintak belas ehsan..ahaha
mak!!
saya nak keluaq beli ketas a4 ngn buku ni.(intro xleyblah punya sopan nak bodek mak).pastu nak beli antivirus latop ni..macam kandang virus dah laptop saya ni..pastu kalau saya jumpak baju chantek saya akn lawan ngn nafsu saya..doakan saya menang di medan perjuangan..kalau kalah..ermm..xpalah...nak buat macamana..kan...taburlah bunga di atas pusara!!patriotik sangat!!ahaks..

perh..panjang gak aku tulih..hurm..sebagai kaum ibu yang mithali dlam platun kami..maka aku dah pon siapkan brekfes tuk lasykar2 yang nak pi ngn aku satgi..tim,pehan n azza..disebabkan roti aku expayet harini..hahaha..kita makan roti ngn sardin  mayonis eyh..ahaha..sapa tamau makan sardin,peanut bater pon aku bawak..so satgi xyah la kita buang masa nak cari kedai singgah brekfes..ahaha..
bekai manakan nak p perang!!ahaks

adioss!!


*tetiba teringat zaman plkn..dalam kompeni aku..ada 1oo++ dak pompuan..bila ukoq ketinggian..konfemlah aku yang paling tak brapa tinggi..bayangkan..dalam 300  org dak kompeni aku.kompeni bravo.aku paling pendek..tapi,aku jadi ketua kompeni.ahaks..bakat bukan berdasar ketinggian hoccay..tapi bketinggian budi bahasa tahu!!poyoss!!berbudi bahasa lah sangat aku ni..hahaha..siap buleh kamceng ngn budak cina india lagi..haha..1malaysia sangat..ahaks..dak2..nak siap..bubbai!!

3 comments:

mar said...

okb-orang kaya baru..haha
wah..best shopping!!!

madihah said...

salah!!!orang kaya sementara..ahahaha

::CIK LYNN:: said...

eceh....hg dikira thap ketinggian sora 2....xtra tme gelak la...2 xyah dok mtk bukti dh...