Powered By Blogger

Friday, February 18, 2011

Gunung sanggup ku daki,Lautan api sangup ku redahi..

سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
ketemu lagi dong..hehe..im back..sehat..idop lagi..masih madihah yang biasa..ini cita menda yang aku buat ngn kengkawan aku kat sini..time cuti maulud nabi hari selasa..syok woh..kami panjat bukit keluang..ahahha..kalau budak mktab ni dengaq mesti nak temuntah..sebab aku percaya hampir 80% dah penah naik..aku pon dah penah..tapi time tuh bina insan guru..so xdanla nak menghayati sangat..

pagi selasa tuh,,awai-awai pagi aku ngn rumate dah bngun,siap solat n mandi..semangat sungguh..padahai kalau nak pi kelas xdakla awai cmni..ahahaha..
nah layan kronologi gambaq>>
mula-mula....

panaskan badan,jalan kaki ikut jalan pantai

memperkenalkan,,watak-watak utama:

shima

pehan
ain
atie
alya
tim
shelia
aku
sarah
pose gedik

buleh nmpak pulau rhu kat hujung sana tuh..chantek
sesi bergambaq pon bermula..semua gila cmre..
pemandangan dari atas
macam ada masalah la pulak..ahahaha

subhanallah..memang chantek !!
dak ni pon dah xboleh dok diam,,sebab tempat tuh chantek.kalau ada slr mmg cun woh
beliau kelihatan gagah disitu..ahahaha

sebelom bertolak balik..
oyeah!!!alhamdulillah..semua smpai ngn selamat

sambutan maulud kat maktab kelmarin bes..aku paling suka bila panel forum tuh sebut:kamu carilah pemimpin agung yang ada dalam dunia ni..sapa yang besday dia orang sambut  tiaptiap tahun ,sampai beribu tahun lamanya.Nabi Muhammad saw ja kamu tau dak..meskipon beliau dah wafat..tapi kecintaan terhadap beliau xpnah hilang..kan kan??


1 comment:

::CIK LYNN:: said...

cun!!! pic shja....hahaha