Powered By Blogger

Wednesday, May 25, 2011

Ada ja kat sini=P

salam..
hola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
panjang gila sebab nak habaq kata rindu kat blog=P
lama hilang kan?
xpi mana pon..sebuk study n exam..
minggu lepas 1 paper,minggu ni 4 paper berderet.
rasa badan xsedap.mcm nak demam..tekak perit ja...sat panaih,sat hujan.malam ni pon hujan lebat sangat..guruh dengan kilat selang-selang..seram rasa..tapi sebab takutkan exam,demam pon xjadi nak demam..bleh plak cmtu.hoh.tp memang raami pon cmtu.so,esok last paper,rasanya dak batch aku ja kot.hostel dah kosong,hati dah xkeruan..baca buku mengantuk.jantung,paru-paru,pankreas,usus,jiwa raga bakul suma dah ada kat rumah..rindu kat mak ayah.tapi esok malam aku tak balik kedah..teruih pi johor.teman keklah.pastu nanti balik rumah sama-sama.kak yong aku kawen cuti ni..jemput la mai rumah kalau ada kawan-kawan yang terbaca.sian mak ayah kena buat preparation banayak.time keklah kawen dulu cuti hujung taun.ada bnyak masa nak tolong-tolong..tapi aku kena p johor sebab nak teman keklah drive..hasben dia pi belayaq sampai songkla nuh..sian dia dok umah sorangT__T..xpa2..nanti adik sampai sana adik masak apa ja hat keklah tringin..habaq mai!!hehe..keklah ada kursus,so hari selasa baru bleh balik.rabu baru sampai rumah.jumaat kak yong nikah,ahad kenduri..oo mak kau..xlama dah..huhu..dahla aku dah gemok skarang..haha..xdan nak kuruih tuk kenduri..hehe..oklah,nak smbung study.nanti kat Johor aku apdet lagi=))see ya!doa aku tuk last paper esok..bubbai=)

me + atie = rumate
aku rasa pipi mekti lagi tembam dari pipi aku..
tapi mengapakah pinggang aku lagi tembam dari pinggang mekti!!!!
tidakkk!!!!
tunggula suatu hari nanti akanku buktikan!hoh..!!
sblom habeh sem8 aku nak kuruih dari hang..macam mustahail ja??
sudah!!pi study!

*teringin nak makan nasi ambeng!!hope leh makan kat johor nnti=P

3 comments:

Dai said...

kehkeh perut tu dah macam bawak budak aku tengok. hihihi


melawak melawak. =)

madihah said...

hahaha..siyes aku pon rasa cmtu weh!!hahaha

tak melawak!tak melawak!

Siladyieka said...

kwn lama...lama xbsua muka..entry best..maila singgah belog i lak erk.. =)