Powered By Blogger

Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Mak +__+

me:mak..lutut luka..tetomoih waktu main futsal..
mak:pandai ka main yang dok pi main tuh?
me:dok.tak pandai
mak:tak pandai main buat apa?
me:huhu..sja la..ada aktiviti maktab..depa buat tuk budak pompuan ja..
mak:len kali toksah dok main dahla..dok gagah buat pa...
me:ala..saja ja main syok-syok ja..bersyukan..kasyi syehat..nghee

sorila mak,.saya anak mak yang paling ketegaq sekali..dan mungkin jugak ketegaq berkali-kali..nghee..itu yang bab ketegaq.bab2 lain tak kira lagi tuh.kalau buat buku dah bepuluh buku dah.hehe..maaf ya mak..

Mak,bukan sempena hari ibu semata,,tapi ucapan ni ikhlas dr adik buat mak.trima kasih untuk semua,esok hari lahir saya yang ke 21..alhamdulillah,dah 21 tahun dari tarikh keramat mak lahirkan saya..semoga Allah mengampunkan segala dosa2 kita yang lalu.semoga mak panjang umur,dan bahagia sentiasa.saya jugak berdoa agar dipanjangkan umur sebab saya nak balas jasa mak ngan ayah balik.walaupon mustahil untuk saya balas semuanya.ameen..

salam sayang buat Mak.
adik sayang mak=)
mak dan mak mak

No comments: