Powered By Blogger

Friday, March 12, 2010

i choose,i sakit,i tanggung...


sepatutnya jadual cuti aku cmni,

11hb :blk umah
12hb: da meeting ngn bebudak smkab
12-21:poya2 kt umah n makan mnyak2..
22-25: pi buat SBE kt skolah kupang
26:blk ganu..

pastu tetiba hr selasa lps,
dpt surat kna pi kem kesedaran alam skitar.12-14 hb.
padahal aku dh bli tiket 11 hb
maka..hangit rentung begitu sja tiket aku..
cuti stat 11 smpai 21,
22-27 ada school base experience.
dh pilih tuk pi skolah rendah aku dlu.sk kupang..
wuishh..xsabaqnya..
skali terpilih tuk pidato...
alhamdulillah
tp... lawan 23 hb..



tp ni jadual cuti aku y terbaru..

11hb:stay kt mktb time suma tgh suka ria blk kampung
12-14:berchenta2 ngn alam sekitar
15 hb:blk umah selama sehari saja..yeah!!!
16 mlm:blk ganu smula
17-21: latihan
22 pi ipg ampuan afzan
23-25 lwn..

 aku sgt risau sbb dh lama aku tinggal pidato ni. dah dekat 4 taun dah..
adeh..
lg satu sian mak ngn ayah..
dh dok berangan2 dh nk bergembira bersama ank terchenta ini
skali anak depa xblk..
adus..
dr aku skolah menegngah cuti xpnah ada kt umah.
dhla dok hostel.
siannya kt my parents..
huhu..

maka secara rasminya saya cuma akan bercuti sehari sahaja..
i pilih,so i knala trima jalan ni..
maaf tuk mak ayah n kakak2 sbb xsempat nk jumpa.
hurmm..
xpa2..klu smpat adik blk gk....
ill try..
apapon..doakan sya bleh wt y terbaik..

4 comments:

.::annemishi::. said...

berchenta-chenta ngan alam sekitar tuh apa bnda?

Unknown said...

ptuh sbe wat ke tak??tak ar?

Matluthfi90 said...

good luck

madihah said...

anneh:ku da kem kesedaran alam sekitar..huhu..maybe aku xckup sedaq lg kot..

chika:xtaw lg:tnggu kputusan pngrah..samada tangguh or xyah wt trus

mud: tq