Powered By Blogger

Tuesday, March 16, 2010

muga y terbaik untukku

Allah maha mengetahui
kadang2 terasa mcm apa y kita tanggung ni,
kita y pilih bsendiri,
hatta kalu kita pi smayang kt surau pon...
wlupon kputusan kita..
tp hakikatnya dah tertulis
hnya y terpilih sja akan pi surau..
tp bknlah bermakna kita xpyh  pi surau sbb kita xterpilih..
tu lah kadang2 kita rsa jln y kita pilih ni kita y corak sniri..
salah sama skali
kita lupa sbnaqnya ni bkn keja kita,
tp keja y Esa.

alhamdulillah..
hampir2 terleka..
so,
aku rsa..wlupon aku sgt sibuk..
aku kna hayati gk suma ni...
n xley mengeluh..
aku kna wt y terbaik ..berbaloi ngn apa y dh aku korbankan..

mlm ni blk smula ke mktb..
xsempat nk gaduh2 manja ngn mak ayah .
baru smapai kmaren..
hrni dh nk blk besut smula.
huhuhu..
sok pagi..sampai mktb..
blatih..
muga y terbaik untuk aku..insyaAllah

2 comments:

.::annemishi::. said...

amiin... bila ang nk on9 nih? nk webcam ngn ang.

madihah said...

tq..
xdan la weh..buzy sgt2..
huhuhu..nnti aku free sket aku buzz hg ea?sory dear..