Powered By Blogger

Wednesday, March 24, 2010

syukur~

syukur  leh wakil zon timur..
dua2 peserta ipg sultan mizan dpt wakil zon timur..
meletop sgt!!alhamdulillah..dpt tmpt kedua.
muga leh wt y lbeh bek tuk pringkat kebangsaan.4-6 april 2010..
tq tuk suma!!!
time pidato teks tadi aku nek sheikh..sampai mcm nk nangis..
mmg btol2 feel..
n y spontan ayat sepah2..
pastu belom aku stat,mic dh tecabot..
ngheh3,,
aku siap latah lg atas stage..hak3..
tp ok sajo!..
tq to my tok guru arep n dr rosli
tq gk tuk mak,ayah,k.yong,keklah,
nsuma kgkwn y xjemu2 bg sokongan n 
trus doakan kjyaan kami berdua..
tq...
nk tdoq dh..
otak penat bekerja memerah idea
n mengawal emosi..ngheh3..


6 comments:

Dai said...

cewah... hg meletop sampai ke ganu nun!! cayalah!! XD

Anonymous said...

salam madihah..slama ni sy jd silent reader..hehehe
tp kali ni nk kena wish la.. sb dpt wakil son timur kan.... tahniah ekh...............

.::annemishi::. said...

congratz!.
:D

aku pun suka..

melatah aas stage?
aku leh bayang. hahahaha....



psstt.. cmna bisnes kita?

sini yg murah. choc, juice,
yg lain lbih kurg cm mysia ja..
err.. nih klo x convert duit mysia.
huhuh

madihah said...

dayah~besa2 ja..pnt dua tahun mendiamkn bakat kt ikups.lps geram kt sni..hehehe

anonymous~hee..tq..truskn doa tuk pringkat strusnya..

anneh~tq weh!!
amboi...otak dok nmpak bisnes ja noh..modal kering ar weh..lgpon dok buzy esemen n dkt exam dh.xcampoq busy ngn menda len lagi.tnggu sem dpn kot.hg survey2 dlu..nti kita bncang len.kot2 ada kgkwn aku y nk join..okeh..heheh..insyaAllah jd !!

zikeryhassan said...

madi, tahniah. all the best tok final kebangsaan nnti.

madihah said...

zik~thanks...