Powered By Blogger

Tuesday, June 22, 2010

milo free!!

dulu time sekolah bila ada van milo or nestle yang bwk ayaq free ngn coco cruch free..ouh..sungguh firecrakers..haha..hepi xterkira..rsanya suma org ada rsa y sama.
n tadi,,oh sungguh gembira hati saya ada van milo mai sekolah..hahaha..mula2 malu nak pi amek..hahaha..las2 bila ada cikgu2 ajak saya pon join...haha.rugi kalau xminum..satu sebab free,n satu lg sebab sedap dr milo y bncuh sniri..haha..saya siap tapau buh dlm botol lagi..hak3..cikgu2 yang excited minum haha..

~walaupon agak bosan sbb xdak kwn nak gosip2.saya telah menjadi seorang yang pasif..ouh saya sgt penat bila duduk diam=xdak gheja n xbercakap.haha..penat bila jd pendiam..oh sya sgt extrovert..
 tp bila msuk kelas..owh..sungguh gembira..seb baik student dngaq ckp wlupon ada 2,3 org budak hyper..huhu..wlupon hbes suara menjerit dlm kelas..hahaha..pulang dgn rsa gembira..

4 comments:

mirae said...

madi memg sesuwai ajar budak2 sebb perangai pon cam bebudak....heeeee...naseb bek ang xlari excited p kat van milo no...
sabar madi...maintain comey...
t de van secret recipe ke...ang lari la...hahahaha...jgn lupa pakai suaq kat dlm kain baju kurung tu...

.::annemishi::. said...

ya Allah.. bestnya milo free..
walaupun aku x suka minum milo..
tapi kalau yg van free nih best. haha..

madihah said...

cik a.s:
betol jugak kalau kita fikirkan semula.oh sumpah skema ayat aku..hahaha..okeh sambung.awat ada lori ayaq milo ja kan??
cubala pizza hut ka,mc d ka,secret recipe ka,kfc pon ok.subway lg syiok..hahaha.,konfem aku xmalu.memang aku serbu lori tuh.hahaha.angkat kain.n bersama heel 2inci aku sprint.hahaha

anneh:
weh siyes sedap..dia rsa mcm berkrim semacam..hahaha..tp td rsa dia mcm kurang sedap drpda y kita dok dpt time skolah dlu2.aku pon bgtau kat mak aku

me:mak..dlu2 punya lg sedap lagi la mak..time saya skola dlu2
mak:aah memang ar..dulu budak2..smua sedap.hahaha

Dai said...

best giler milo free! la ni still ada kat skolah2 rendah ka? weh best gila hang jd cegu skolah rendah. haha.. sekolah menengah cam xdak.... down....