Powered By Blogger

Monday, June 21, 2010

tewas PERANGG ketika cuti!!!!

1.MAKANAN perang dengan makan..haha..selalunya memang aku kalah..hahaha..suma nmpak sedap.kerapek dlm goody bag y dapat bila pi knuri pon jalan..segala macam snek masuk dlm perut.tetambah bila tngok tv.

2.TV
adeh..paling xboleh angkat kaki bila ada cita y buat marathon,GLEE,KIMORA, haha tewas

3TENET
sumpah line selow gila.smpai saya sudah kehabisan mood nak on9..oh..ini sya kalah juga dgn teknologi ..

4.AYAH n KEZEN LELAKI
mestila sbb berebut remote tv sebab depa nak tngok fifa,saya xsuka bola.haha..jd saya kalah..

5.MAK
perang bila saya lambat sidai baju n sapu sampah.haha


*owh saya xpasti kenapa saya asyik menulis disini..sungguh xda org y amahu berckp dgn sayakah dlm bilik ini..huwa..nak pasang lagu n pakai hedfon nmcm melampau sgt..owh..tidakkkk..saya kesepian disini..oder kawan sorang mai gosip2..huk huk

(*mana satu entry utama ni? atas or bwah??haha)

4 comments:

.::annemishi::. said...

cepat gila ang updet..
abes laaaa...
lepaih ni naik blik...

madihah said...

hak3..aku bosan dok dlm bilik guru ni sorang2..huhu..weh mmg dah naik pon..blk mktb kna posa blk..hahaha

2_one said...

ouh lupa..madi kena sbe kn?sama cam ayap...i c..hehe..selmat ber sbe....

madihah said...

yup..
thanks..