Powered By Blogger

Monday, June 21, 2010

siapa baca remehtemeh tentang saya?

bila ada y dok tanya pasai apa tulih pasal benda ya hang shopping?motif nak cita semua y hang rasa?,wat tribute entry tuk besday org tu,org ni,tulih hang marah kat dia tu, marah kat dia ni,hahaha..mcm2 menda remeh pon nak tulih..haha,dah nama pon remeh temeh of me.memangla aku tulis benda2 remeh.coz aku rsa hidup aku complicated sgt.dah bnyak menda2 berat y aku fikir n trus fikir,mungkin ada org y suka tulis critical view dia tuk something.tp aku  juz suka fikir y itu.tp tulis menda y aku tak fikir sangat.maksudnya menda tu xberat.bukan masalah besaq.masalah besaq aku settlekan kat luaq.aku xsimpan bg basi bernanah dlm blog ni.aku cuba settlekn.kalau aku tulis pon juz kata2 y memotivatekn diri aku.n hop sesapa y tersinggah n bca leh amek sket input yang ciput itu.rsanya xbnyak pon y berguna disini.untuk suka2 sja..xbertujuan mcm beberapa sahabat yang saya respek berblog tuk kongsi ilmu.

reader aku xramai.n aku xberharap pon ramai.cukupla aku boleh tulis apa y aku rsa.n aku ingt bila aku bca blk.sbb themenya adalah personal a.k.a mcm diary.kadang2 bca blk yang tulis hujung taun lps pon dah xingt punca aku tulis kenapa. blog ni adala sikit2 kawan rapat y membaca termasuk suma femly aku,mak,ayah k.yong n keklah.smpaikan kalu seminggu xapdet kakak aku col suh apdet.haha..padahal boleh ja sembang dlm fon.tp xmau.nak jgk suh aku tulih.reader setia xlain xbukan cik hanis hafizah kawan seiasekata.nghee..n sya jugak mengepreciate lawatan beberapa org anda2 yng melawat ke blog y tidak seberapa ini..hehe..thanks sebab sudi bca kisah hidup sorang yang limited edition (pinjm dr anneh )ini dlm blog y xglem ini.

*weh penolong kanan HEM skolah ni pon membca blog aku katanya.siap bca entry tips kurus y aku bg..hak3..xbolehblah...sumpah lawak(dia dpt link dr mak sya..haha)

4 comments:

.::annemishi::. said...

gahahahaha..

biasalah...
aku kan komentar tegar. :))

terima kasih kerna diberikan penghargaan sebegitu rupa. huk3..

maya dandelion said...

saya silent reader awak.hee~ ;p

maya dandelion said...

saya silent reader awak.hee~ ;p

madihah said...

anneh:=)

maya:silent ka maya?hehe..apapon thanks~