Powered By Blogger

Wednesday, October 6, 2010

saya boleh berubah WAJAH~

daripada seorang yang gila-gila,
saya boleh berubah menjadi seorang yang siriyes,pemarah dan membosankan secara tiba-tiba!!
dan kekal secara  lama-lama..oh not gud,not gud..
sesungguhnya saya cuba untuk kembali jadi gila-gila,cuma saya takut saya terus jadi gila
nasib baik saat ini ada kerepek ubi disisi,setia menemani,
yang menjadi bekalan pengubat lara dijiwa..
ish..ni yang tetiba rasa kerepek ubi macam RAKSASA!!
HUWARGHHH..!!! ..makan sikit tapi kenyang secara berganda-ganda..aummm.aummm

tapikan..kalau ,,
saya=pemangsa
kerepek ubi= mangsa

tapi kalau kerepek ubi=raksasa,,
SAYA???


saya dan kawan-kawan masih berusaha dan takkan mengalah!!
busy itu indah!!abaikan orang yang tidak menghargai apa usaha kita,la tahzan!




No comments: