Powered By Blogger

Saturday, October 2, 2010

saya mahu bersosialisasi!!!

saat esemen merimba dlm otak.latihan pidato entah kemana.buleh pulak saya mengada nak ikut kawan2 yang nak ada amali landscap pi beli pokok bunga n lampu2.padahal bukan cos saya pon.sya social science,nak jadik cikgu social.maka haruslah bersosial.sungguh meriah hati saya bila dipelawa.heh.tak sedaq diri busy.apa nak jadi ni..haha..saya berharap dengan bersosialisasi di kota bahru buleh buat saya dapat idea untuk buat esemen goegrafi..hehe..saya janji tak shopping.
 kakak saya jgn marah.saya tak shopping.nak pi jalan2 saja.kan saya dah cakap sya cuma nak pi bersosialisasi.bersosialisasi dengan manusia!!bukan dengan baju chantek,sliper cun atau makeup mahal..hehe..bubbai..

to keklah duta sauna,thanks tuk duit raya yang delay.
i macam malu tau nak aplod picx pegi i.city itu hari sebab mcm tak geren sudah itu tempat.
suma olang sudah pigi ma...buleh kata stiap album dlm fb,musti ada ini tempat.tp i nak aplod jugek satu.hik2

to my bambam k.yong..tapa..lambat pon i takesah.janji u talupa hocaay..hik3..tu baru duirtraya.belom masuk saman jadikan rambut katty perry i kepada lady gaga dolu2..rambut lady gaga skang ni pon da cantek tau.huhuk..tapa2..itu i halalkan.sebab sekarang i feeling2 paris hilton..keh3



papon saya sayang kakak2 saya bila mereka KAYA!!..
maksud saya kaya bahasa,sebab saya akan kurang kena marah,
kaya budi juga,sebab saya akan kurang kena buat keja..
HAHA..tak2..memang sayang pon.miss ya


*saya sgt risau dgn pidato kalini.tak well prepare.sebab busy yang tak terhingga.sapa y terbaca,doakan saya.

No comments: