Powered By Blogger

Sunday, January 9, 2011

Draft besepah

huhu..draft  bersepah..dekat 10 entry aku tak post..suma tulih tak habeh..huhu..secebis entry pon tak terhasil..semangat ja mula-mula..pastu bosan..huhu..sakarang pon dah mula bosan..a

ku pon tapaham..esemen pon tadak,presentation pon tadak..tolongla..aku perlu tekanan..tekanan bagi aku kehidupan..pergh..over.tekanan sungguh baru aku tau..haha..tak tak..bukan tekanan yang tabaik tuh..tekanan yang baik..hehe..kembali lah kau wahai kesibukan..kuseru nama mu..hehe,,bukan apa,,tapi bila sibuk aku jadi macam menghargai masa..gitew..haha

buat mak ayah tersayang,,saya lupa nak habaq waktu call tadi.dulukan,,waktu dapat surat tawaran,,minor saya bahasa inggeris n bahasa melayu kan?kan?? tapi sekarang bahagian pendidikan guru bagi saya minor pendidikan jasmani n pendidikan seni visual..

maafla saya tak dapat memenuhi permintaan mak untuk jadik cikgu bahasa inggeris..huhu adaja kwan aku ayng result mcam aku apply tesl..tapi aku malas..sebab awal-awal lagi aku dah memang buat keputusan tamau amek subjek penting,,sebab takut nanti nak ningal sekolah pi bawak budak bertanding susah kalau subjek yang ada dalam upsr..eceh..pandang masa depan gila aku..tetengok dapat sekolah pendalaman..haha..macam bnyak sangat pertandingan nak ada time dah jadi cikgu nanti..haha..pastu nanti dah posting mengajaq ja semua subject pon..tak ikut opsyen pon..hehe..dah ready dah....tapi jadi cikgu pj n cikgu seni ok what??kan?kan??buleh ajak budak melukih,buat kolaj,buat layang-layang,buat topeng,,ajaq main bola beracun,main nenek-nenek si bongkok tua..haa..seronok bukan???
*tidoq dulu..salam

No comments: