Powered By Blogger

Sunday, January 30, 2011

Sekali Lagi Kepupusan Cuti

Bismillahhirahmanirrahim=)

hola....!!!
syukur dapat menulis lagi..walaupon xberapa tenang nak menulis sebab xcukup masa..tapi aku cuba..sekarang pukul 9.00 mlm hari ahad.dan saat ni aku berada kat dapoq rumah..hari jumaat lepas aku sampai rumah lebgih kurang pukul 3 petang..dan 11 malam ni aku akan terbang ke besut dengan bas shamisha insyaAllah..esok pagi sampai besut.pukul 7 pagi terus ke Kuala Terengganu.dan pagi selasa balik semula ke Kedah..yihaaa!!!hambek!!nak sangat sibuk..eceh..macam tak penah..tahun lepas orang lain suma cuti 3 minggu aku selamber ja cuti sehari,..meraung mak aku..ngheh3..so,kali ni cuti 9 hari aku cuti 6 hari..hehe..oklah tu..

aku balik ganu sebab ada bengkel Dj kampus..patutnya  sabtu minggu lepas.22 hb..tapi tangguh 29 hb..sabtu minggu ni.so hari rabu lepas,aku pon beli tiket ngn cik pehan,tim,n she dari jerteh-kedah hari ahad.which is hari ni..tetiba hari khamis aku dapat tau tangguh pulak hari isnin..so aku pon merempit naik motor ngn syima jual tiket,n balik rumah hari jumaat.nasib baik ada tiket...sesuka hati ja tukaq2 tarikh.. huhu..dahla elaun belom masuk..nasib baik ayah sponser tiket..hehe..mmmuahh..sayang ayah!!

hey..lagi satu fakta terbaru..berat aku naik seyh..52kg..hahaha..lagi berat dari cuti panjang..penat lelah aku turunkan dalam masa sebulan..tup tup khamis sampai sabtu lepas arep tetiba  mai maktab.3 hari dah cukup buat aku makan berlori2...hari fes,nasi lemak n kfc,hari kedua ikan bakaq,las day pizza n secret recipe pulak..hades..hari isnin timbang berat haiyaaakk..dah naik 2kg..huwaa!!!pastu ni balik rumah pulak..lagilah akumakan bnyak.campoq dengaq sambal belacan mak lagi..wuish..mmg xsedaq diri tambah nasik 3x..hahaha

minggu lepas,arep balik maktab sebab  bawak aku ngn senior2 yang len pi usm kubang kerian..ada debat kat sana.arep n senior aku yang len jadik juri..aku pi observe ja la..fuuh..not bad la..walaupon juz debat antara kolej kediaman,tapi preparation depa memang gempak habis ah..n yang paling aku syok skali sebab team pompuan semua  yang menang..perrghh..bidasan memang lertop!aku kagum gila dengan debaters pompuan depa..dah aku pompuan,so aku bnyak observe pompuan punya style ar..hurm..bnyak yang aku dapat.tapi nak praktik bila ntah.taun ni tak bnyak pertandingan.tapi arep dah pesan suh blatih jgk wlupon xlawan..baik bosh!!


sawadikhap..ntah pose apa ntah

oh..ini wan..senior aku gak..makan,makan,makan,,debat tetap teror!

muka juri-juri gatai.awek lalu semua nak rembat..
bajet nak ngorat dokter.sebab usm kubang kerian,
usm kampus perubatan..ceh..perasan

belakon sebuk!huh~

wan ngn akim yang penat tapi gembira sebab dapat duit,,haha


makan tak ingat dunia
hey,,seronok..sempat jumpak watip..kawan lama kat sbpikp dolu..ahaks,,
quddus n wan,makan lagi


hehe..sekian..catatan diari kali ini..muga bertemu lagi lain kali..bubbai..off to besut..daa!!!

No comments: