Powered By Blogger

Friday, January 29, 2010

dari kerana perut

PERUT KENYANG,
MATA NGANTOK,
ESEMEN SAPA NK BUAT?
wuwuwuwuwu~
jgn tidoq weh!!
minggu depan BIG lak
xsabaq nk bekayak
wlupon aku tau aku mesti hitam..
n wlupon juz camping
kt padang dr maznah
(pengarah ipgm ksm a.k.a camping dlm kwsn mktb 
mcm bdk skolah rendah dok cmping tuh..
mentang2 nk jdk cgu skolah rendah,
so kna amek feling2 mcm skolah rendah blk kot..hahaha)
sbb duit xckup,
aku stillteruja..
tp cmna pon sok dh kna print out dh esemen nih
coz ahad dh nk kna hantaq..
yihaaaa!!!
lps update ja trus segaq
xngntok dah
tp,kalu
tulis esemen 2 baris high mcm amek gnja ja..
adus..mengapa bengini..
suma slh hg wahai perut
awat hg pi melantak nasi dagang?
huhu..
truskan usaha madihah!!!

td col sarasa,kwnku y berbangsa india.knai time kt plkn.sarasa mmg mengong.wlupon dia india tp dia hafal lagu nasyid rabbani..siap hntaq fun talk kt aku lg.hahaha~
tp td dia xangkat fon.xpa.sbb aku dngaq lagu tamil y dia wt calleringtone tu pon ok gk..hahaha.1 malaysia x aku?
dah2..mengarut.chowcincau..

 





2 comments:

Anonymous said...

cayalah adikku.........

madihah said...

ni kakak y mana satu?
sila tulih nama keh..
ngheee..