Powered By Blogger

Saturday, January 16, 2010

fasa runsing pening kini kembali

bgus jgk dh ada blog ni
walupon xlah smua rasa kecewa n marah boleh dicoretkn
tp cukuplah
tuk bntu aku campakkan beban ni
walau sikit
hurmm..






fasa ini mmg kemestian tuk aku
tempoh masa xtentu
kadang2  bulanan
kadang2 tahunan
n kadang2 ikut sem
semua mcm rantai basikal..
pusing2 n smpai blk tmpt y sama
jd misi aku,,
tuk kurangkan tekanan n dekatkan diri dgnNya
xmengapa walau ada y ketawa melihat kita duka
bkn semua
ramai y masih setia
maaf sahabat2 y turut berada dlm fasa y sama
aku xbersama kalian 
tuk sama2 menghadapi fasa ini dipihak kalian
walau kalian dekat
lagi2 y jauh
mungkin kadang2  aku hnya mampu berkongsi sedikit ceria
kulihat kalian tersenyum ,aku suka
walau aku tahu dalaman kalian derita
antara penghalang utama
semestinya kerja dan masa
namun doaku sentiasa mengiringi kehidupan kalian
muga kalian bahagia hendaknya
terima kasih kepada rakan2 
y tidak putus2 memberi perhatian
buat gadis ini agar terus tabah n gembira
insyaAllah aku xkan lupa
kpda mak,ayah,k.yong n keklah tercinta 
dakapan doa rindu kalian
y sentiasa aku harapkan
sengsara laraku kamu sentiasa disisi
muga kalian semua dilimpahi rahmat drNya

maaf kupinta dr semua andai aku kurang membantu
kerna aku juga masih bnyk kelemahan aku sendiri
sama2 kita lalui fasa sukar ni
lkarkan senyuman dibibir
semoga ianya menjadi penawar duka
bersyukurlah
kerna fasa sukar kita tidaklah sesukar saudara2 kita 
y lebih menderita,merana disiksa kafir durjana


haha
tgh berlara2 pon font kaler wanawani
menandakan masih bnyk warna ceria dlm jiwa..ngheee
mengong2 ...nghee

thank you Allah tuk sukaduka hidup ini..


to my sis,gudluk for your interview tomorrow!


5 comments:

Sakinah Ismail said...

dieha!!
huhu.. lma xdgr cita~

Sakinah Ismail said...

patut la..
pa2 pun all the best..
insyaAllah Allah sentiasa bersamamu~

mar said...

npa madi?da msalah ek?

.::annemishi::. said...

gud luck tuk kakak ang gak.

hurm...
aku nak kata..
betuuuiiii apa yg ang tulih tuh..

supportive gila aku nih kn? :D

madihah said...

kinah~tq..muga Allah merahmati kamu jga

mayani~hehehe..benda nomel y melanda kita suma..biasa lah..cuma rsa bersalah gk xleh tolong kwn2..huhu

anneh~tq sbb xpnah jemu bg sokongn kt aku..

tqvm suma~