Powered By Blogger

Tuesday, January 12, 2010

kantin ipgm ksm berpu@k@ ~

aku cita ni ikut pngalaman aku sniri.apa y aku alami.smpai saat aku taip entry ni aku masih terasa penangan kantin puaka tuh menghantui aku.cita ni tejadi stat minggu lepas.aku rasa slen aku dah ramai kot y perasan benda ni.cuma suma xbrani nk bercerita,tp aku xmau dh simpn .an.nk kongsi gk kt sni.citanya cmni.tuk blk ke hostel,ada dua jln,satu lalu dewan, n satu lalu kantin.suma student kna pilih.tp ramai y lalu ikut jln kantin sbb dekat sket kot.aku pon tergolong dlm kumpulan y slalu lalu jln kantin.minggu lepas,aku lalu puaka tu xkacau aku .
tapi minggu ni.dah dua hari aku kna kacau.bila aku lalu ja,


aku mesti nmpak lauk y sedap2..waaarghhhhhhh!!!
mmg berpuaka!!!hargh3

catuan nasi y aku buat besempena masalah teknikal y melanda berat badan aku
n masalah ekonomi y menyebabkn aku menjadi kedana lara teganggu
..huk3..
minggu lps stat hari ahad sampai sbtu,seminggu,aku mkn nasi 2 kali ja.
tu pon sket ja aku mkn.juz nk lps gian.
hari2 len aku mkn quaker oat ja

tp minggu ni baru hr kedua,
dh dua kali aku mkn nasi.
ada lagi bebaki 5 hari..
adus..
kalu aku setiap hari aku dirasuk puaka kantin tuh cmna?
mau dak bdn aku bulat mcm termos nasi kt kantin tuh..huk3.
tp nmpknya hrni ,, jampi2 y aku baca bekesan.
aku still lalu jln y sama harini.,tapi aku xbeli nasi..
yeah!!!!!!!!!
aku beli pulut udang 3 biji.
kecik ja..
(,motif nk ckp mkn sikit).
hahaha
tu ja mkn tghri aku..hik3

tp rabu n kamis
kalu puaka kantin tu seru nama aku cmna?
hr jumaat plak 
kalu puaka pasar besut dok pooja2 nama aku,
aku nk wt apa?

n hari sbtu,kafe mengilai2 panggil aku,
aku nk lari mana?

..huk3
hop aku kuatkn smngt
tuk berdiet buat kali petama dlm hidup aku.
.lps ni aku xmau gemuk dah
sat2,penah ka aku kurus?


jembalang di kantin

2 comments:

.::annemishi::. said...

hahahahaaa..
tahaaaaaaaann,,

peruut ooii
tahaaann...

punya nk sep. sggup mkan nasik 2 kali seminggu.
wuyoo~~

salute aar.

madihah said...

nk wt cmna..dh nseb..
lengan aku kembong mcm ikan flawerhon dah
waaaaaa!!!
aku malu..dhla pendek,gemok lak..huwaaa