Powered By Blogger

Friday, April 9, 2010

dkt dua bulan kot aku xtengok tv n dngaq redio..haha..

haha punyala sebokk!!
bkn stakat menonton.tngok peti tv pon x.
bkn stakat dngaq redio,tekan button redio pon x.
mmg dh lama sgt2.dr kebiasaan..ngheeee
amek hg..
dysebel xtengok bebulan sampai dh ganti ngn cita len dah..
aku xtau ada cita apa kt tv ,
ABPH pon xtengok,
lagu baru pon aku xtau,
lagu y ada dlm laptop aku ja y aku tau.
tu pon laptop baru format hrtu.so ada la dkt 20 lagu.
y tu ja y aku dok ulang dngaq..

hrtu sehari ja blk umh tngok tv sat sgt.
n kdg klu trun cfe,tngokla gk sket2
pastu kalu tumpang sesapa kluaq,nek keta depa,
aku akn teruja gila dngaq lagu2 baru..hahahaha
sian aku.. 
so mlm ni aku nk pi konker blk tv!!
muahahahahaha


bkn nak kata tngok tv ngn dngaq redio ni satu kemestian..
tp sbb aku ni jns y amek tau gk menda2 ni..
bkn apa,atleast bila org bercerita aku xla ktingalan.heh
pdhl ada ja broadben nk tngok tv3 on9..
ngada2..
tp ada org y okey sjo xtngok tv setahun..aku xleh..huhu

oleh itu!!!
yuhoooooo...menjerit hepi!!! 
sbb wlupon hjung minggu ni sgtlah biasa,xda y special dgn pembukaan hujung minggu ykni  smlm dngn mood y tak brapa elok,

tp aku tetap nk berpoya-poya!!!
muahahahaha~

No comments: