Powered By Blogger

Thursday, April 15, 2010

mintak2la pakcik tu xdak mlm ni..ngheh3

tempat:stesen bas jerteh
masa:dlm pkul 9.45 pagi
tarikh:4 april 2010

hrtu time nak pi pidato kami nek bas express sani pi kl
10.15 pagi dr jerteh..
so kmi sampai awai kt stesen bas
.dr rosli pi breakfes dlu kt kedai.
aku ngn arep jejalan 
tetiba nmpak ada sorang pakcik ,
oku,tgh jalan,jdnya arep pon bg la RM1 kt pakcik tu..
pakcik tu pon amek,
pastu kmi pi toilet. aku kluaq dlu,so tgh tnggu arep tu aku pon pi la bli 100plus..
time aku tgh bayaq tu,,adala sorang pakcik ni dok tngok aku bayaq..
selekeh sgt baju dia
muka pon mcm sedih2 ja..
dok atas kerusi buruk.
oh..peminta sedekah la tu..
aku pon dh pasang niat,
"lps aku bayaq stgi,aku nk bg singgit la kt pakcik tu"

then aku trus pi kt pakcik tu..

me:pakcik amekla ni..(smbil hulur RM1)

pakcik peminta sedekah :(tengok aku dengan muka marah+bengang gila!!!!)


me:(ya Allah,,konfem ni bkn org mntak sedekah..)(muka cuak,pnuh rsa bersalah,takut gila kot2 dia lempang aku+malu kalau ada orang nampak..aduyaiiii!!!!!!!!)

SALAH LA NGOK!!
BUKAN PEMINTA SEDEKAH!!
ADEHHHH!!

sumpah aku takut weh..
xtau mana nak lari
kiri duri kanan pon berduri
arah mana kemana hendak hamba melangkah
haha
aku pon trus blah..
muahahahahaha
niat dihati nak wt baik,skali salah org  pulak..
then arep kluaq toilet,aku xcita pon..haha
coz klu aku cita konfem dia gelak nak mati..
hak3..
hr isnin lps time aku pi bli tiket aku tkut gila kalau jmpa ngn pakcik tu
aku konfem pakcik tu dok sumpah seranah aku..
messti dia blk cita kt suluruh kaum kerabat dia
ntah2 dia pon malu nk cita
sbb muka dia nmpak mcm peminta sedekah..ngeh3..
muahahaha
sori pakcik..saya xbuat lagi..
siyes xsengaja..
nnti pakcik nk kluaq umah,makeup sket ea..
huhu..apapon sory ea pakcik..
haritu saya terkedu,xdan nk mntak maaf..
ngheee..
n
mlm ni nk blk kedah.
nek bas kt situ.
hop xjumpa pakcik tu..hehehehe

font kaler xsesuai..nghee
mls..

1 comment:

chika said...

hahahahha,.madhi wat lawak,.ngeh3,.