Powered By Blogger

Wednesday, April 7, 2010

xleh berhenti senyum.!! heh

TAHNIAH AREP!!
JOHAN!!

TAHNIAH TO ME TOO!!

ALHAMDULILLAH..
syukur sgt2..
xleh benti snyum kot..
syukur sgt..
tmbah2 lpas usaha sungguh2,n dpt pulangan y berbaloi..
arep mmg deserve to win..
aku plak lyk ke final dr 24 org peserta.
5 org sja ke final.n aku sorang ja pompuan..
aku,bnyk lg y kna improve..
pidato spontan
heh..
syukur sgt..
ipg sultan mizan mmg meletop!!
dhla dua2 leh wakil zon,dua2 leh msuk final..
aku dpt no 4
tq arep tuk ilmu y dikongsi
n dr rosli gak
paling penting arep dpt 3 ribu,
aku dpt  1 ribu!!!!!
bes gilak!!!



arep blanja makan kt alrawsha..restoren arab..
sedap sgt2
makan humuzz..sdap!!
abg taufiq bwk..heh..enjoy sgt..

5 comments:

Sakinah Ismail said...

tahniah dieha~

ifahazwani said...

congratez..
(boley blnja neh..)
;)

madihah said...

tq to both of u!!

chika said...

congratz!!!!!!!!dah wish,.tp nk wish lagi,.hehhee

madihah said...

hehe..tq syika!!♥