Powered By Blogger

Saturday, April 24, 2010

soklan:apakah y banyak bila busy n sikit bila free?


heh..
bnyk jopan..
tp y aku nk jawab 
jopanku:entry2ku  y semacam fresh
ntah..
tp aku rsa aku cmtu

~bila busy
aku rsa aku kalu busy nak ja menaip entry bebakul2..
idea macam besepah2 dlm otak..
dok tunggu nak taip ja..
xkira la busy wt esemen ka,latihan pidato ka,debat ka,xtiviti kelas ka
mula la nk luah perasaan y tgh tertekan..
mslah menimbun..
mula2 wt entry cita prob ..
guna ayat berkias2
pastu wat entry y semacam bg semangat blk..
muahahahahaha
kadang2 sampai betimbun draft..hak3..
pastu tgh dok taip esemen tu,
tgn gatai ja dok klik link blog org len nk jejalan
blogwalking..heh
pastu kalut nak komen..
mesti nak wat  jugak..
konon2 bleh hilangkan ngntuk bila jejalan mkn hangen tngok blog org.
tp mslhnya blogwalking sampai 2 jam xngntuk,
taip esemen 2 minit mata dah kuyu..ngheh3..

~bila free
tp bila free pulak,
bepuloh kali sehari bukak new post pnya page..
tp ciput idea mengarut pon xtekeluaq..
hak3..
gigih dok pikiaq nk ntulih apa..
tp xdak idea..
nak wt cmna kan?
blog ni bknnya blog ilmiah ,tp
lbih kpd cita2 personal aku..
mau xmau dok godek2 gak dlm memory otak 
kot ada apa2 y special dlm hari tu 
tuk aku ingt di hari2 tua nnti..ngheh3..
pastu xdak rsa pon nak jejalan pi blog org len
apatah lg nak komen..
haish~
wlupon jauh disudut hati nak,
tp tngn mls nak klik..
adeh..
ada gak org cm aku..

tp bila tgn dh mula menaip..
xleh benti..hak3
mcm skang ni..


1 comment:

Cikgu Sarah said...

kita serupaaaa...hak3