Powered By Blogger

Sunday, April 25, 2010

mak,mak tau dak?

MAK~~~♥ 
DIZ IS FOR U


saya takut bila...
ingt dak time kita dok taman dlu
bila mak pesan suh wt gheja sblom pi mak skolah
suh sidai baju ,suh basuh pinngan,suh sapu smpah
pastu sya tangguh..
mak nk blk baru tegedik2 buat..
pastu bila keta dh msuk parking ,
trus saya tutup tv,
masuk toilet mandi..ngheh3..
sya ingt mak xtau,
rupa2nnya kantoi bila mak sentuh baju kat penyidai basah lg..muahahahaha
padahai dah tghri..ngheh3..

saya suka bila..
saya suka bila nnk pi tempat2 baru mak akan tulis note..
kata2 semangat.bg saya simpan..
sya suka bila sya col pastu mak bg motivasi
saya suka bila sya lemah ,mak ada disisi
saya suka bila sya sakit..
sebab nnti mak akan care dengan saya
saya suka bila mak masak sedap2..
ya Allah..
nasi daging,mee ghebuih,sambai blacan,mee kari,bihun goreng
itik rempah,daging msk itam,soto,paprik,pulut sri muka,puding buih,
kurma teloq,kerabu timun,n mcm2 lah..
mmg patutla berat sya naik 8 kg cuti hrtu,,ngheh3
sya pon suka bila mak merajuk bila kami suma msuk geng ayah usik2 mak..
ngheh3..



sya pon suka kalu mak buat lawak..

me:torres malaya tu nma sbnaqnya firdaus(bgtau sorang kwn time mak msih di ganggang fon)
mak:torres tu apa dia?
me:oh..torres tu pmen bola..
mak:ooo

5 min lps tu sya dpt msg dr mak>torres score gol

hak3..mak tngok bola mlm tu..
heh,mak skarang dh  tau y torres tu pemain bola sepak..

saya slalu sebut prkataan meletopp,xpon melets..
n kadang bila ckp ngn mak,sebut jgk..
paling lwk bila mak hntaq msg
>anakku wat persembahan bagi meletoPp..
muahahahaha..mak2..cpt sunnguh terpengaruh ngn anak2..
suka wt lwk..
mna ada mak2 sebaya ngn mak nk sebut perkataan tuh,,ngheh3..
xpa2 jiwa kna muda..ngheh..

sya xsuka bila..
saya xsuka bila saya wt mak menangis..
mak baling botol sunlight sbb sya n keklah lmbt bngun..
mak siram pokok bila sya lmbt buat..
mak hantaq sajak2 sedih bila anak2 mak wt masalah..
sumpah saya x suka  bila mak sedih..
dah,jgn sedih2..
huhu


mak..maafkan sya spanjang hamper 20 tahun sya hidup..
tq sebab lahirkan saya ke dunia
terima kasih sebab siapkan bekalan sya mengahadapi dunia,
n xpernah lupa ,memperingtkan sya tentang akhirat
sepuloh page saya taip pon belum tentu saya dapt senaraikan semua y mak dah buat,
n betapa bnyaknya salah saya pada mak..

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE 55 MAK!!



MUGA MAK SENTIASA DIRAHMATI ALLAH..
MUGA MAK MENEMUI CINTA HAKIKI..CINTA ILAHI
MUGA MAK MENJADI ISTERI SOLEHAH BUAT SUAMI TERCINTA,..
MUGA MAK MENJADI ANAK YANG BERBUDI
MUGA  ANAK2 MAK PON MENJADI INSAN2 BERBUDI
MUGA APA YANG MAK IMPIKAN TERCAPAI..
MUGA MAK SELALU HEPI n SEHAT...


MAK ADALAH MAK YANG TERBAIKK!!
SAYANG MAK SOKMO!!
SAMPAI HUJUNG NYAWA~
~Ehem2....mak ,saya punya duit dh nak hbeh,tp saya ada beli kasut baru kat mak..
hjung minggu ni sya bwk blk,insyaAllah..
bleh mak pakai pi masjid..chantek..kaler pink..mesti mak suka..xla mahal sgt..okla..
tp mak,nnti sya xdak duit...ngheee..mak ngn ayah msukkan elaun ea..keh3..

No comments: