Powered By Blogger

Monday, November 29, 2010

sarapan men'SIHAT'kan badan..lalala

 15 minit pertama:20 bijik coklat herseys
 15 minit kedua 30bijik lagi..gagagaga


pastu bila rasa berdosa makan coklat banyak-banyak dan lansung tak bersukan..
terus insaf..potong jambu batu,,
bila kakak aku bangun..tngok adik dia tengah online..aku pon berlakon.. buat muka macam mengamalkan pemakanan sehat ..ngheeee

pstu maksu aku sampai bawak nasi lemak..hoh,,bantai makan nasi lemak pulak..
hoh..sudah..memang SIHAT lah aku lps ni..hahahahaha..

2-3 hari ni..aku punya nafsu makan!!! Adoyai!!..buas gila!!HAHAHAHA
bulan mengambangkah??? Saka Jentayu???aku nak jadi pompuan jadiankah??kalau jadian..aku nak jadi apa???bulan mengambang..aku mengembang???ngheee

dah2..nak kemas rumah..mak hajah ngn pak aji nak balik hari jumaat ni..rumah macam istana tikus..gegege..daa

No comments: