Powered By Blogger

Tuesday, November 9, 2010

perjuangan saya dan ultraman cosmos

  hurmmm.. entahlah demam ultraman mungkin.sebab saya tengok hanis punya profile picture fb pon letak gambaq ultraman..n sepanjang musim exam ni,aku pon da jatuh cinta ngn ultraman sekoq ni.kepunyaan ain.isebabkan saya study di bilik ain maka,ultraman nilah yang teman saya.ain letak nama cosmos.walaupon ekceli bukan cosmos betol.tapi xsure pulak taro or tiga nama dia..nghee..
 representing~~~~~~~COSMOS bisu~ahaaa!!
(dia tadak mulut..sian) 

  this is da real cosmos.gagah bukan?hehe

saya dan cosmos  beradu tenaga bertarung dengan raksasa dari planet bumi  yang bersaiz lebih kurang 2 cm tebal dan 17 cm panjang,dan badannya dipenuhi calar balar yang dipercayai merupakan tulisan dari zaman purba..pertarungan masih belom selesai.maka saya dan cosmos sudah berjanji sehidup semati menentang raksasa ini..kaaabbooomm!!!

sejarah malaysia :jumlah muka surat 800++..
ubat tidoq terbaik punya..haha

tambah pulak musim-musim hujan ni semua orang ke hulu kehilir bersweater.maka saya pon turut sama sarungkan sweater lusuh merah putih kakak yang sudah berpindah milik kepada saya.

sudahnya,saya pulak dah macam ultragel sebab siap pakai hood walaupon duduk dalam bilik sebab sejuk telinga..ngheee..sekali pandang dah sejibik macam cosmos,bulat dan xberapa tinggi sangat.uhuks..tapi saya sayang cosmos sebab setia teman saya study sampai lewat malam..luv u cosmos..ahaks..

kita macam adik beradik kembaq la cosmos.
hey!jgn kacau saya study~nak kena fire!!!cubalah~

kita berdua,bersama menggegar donia..bergabung..malatops~ah

hehe,,memperkenalkan cosmos yang xdak mulut.
ekau sgt gobu wehh..den suko lenyek2 kao..nghee
sebab kalau perasan.ultramen ada mulut pon xdak bunyi.
juz bunyi siren kecemasan tu ja..hehe

*exam adalah berturut-turut hari rabu dan khamis.dua2 paper major.hari rabu lepas exam kena bergegas utk test lesen kereta.mengaharapkan semua baik belaka.amin.

2 comments:

.::annemishi::. said...

hahahahaah... cosmosssss~~~~~

macho woh otomen.. tergoda aku.

.::annemishi::. said...

jap, aku lupa. ang nih cikgu sejarah ka?